Blogg.se har legat i sjuksängen

Hej alla ni stackare som envis väljer att besöka min arma blogg. Ni ska veta att jag verkligen uppskattar att ni tar er tid till att läsa mina funderingar och fånigheter. Ett extra plus i kanten till alla er som också väljer att skriva en liten kommentar någon gång då och då. Som det verkar är det knappt 10% av bloggens besökare som väljer att lämna en tanke efter sina besök på sidan... Ja, knappt 5% är det nog efter närmare eftertanke. Det är få. Men det stör mig inte det minsta. Ni behöver absolut inte känna någon press att skriva något. Jag ser ju att ni går in och läser. Jag ser inte vilka ni är, men jag vet vilka en del av er är. Ni som avslöjat att ni kikar in lite nu och då. Det är kul.

Den senaste tiden har jag inte haft möjlighet att blogga då BLOGG.SE varit katastrofalt dåligt. Det har inte gått att logga in och en del av er har kanske också märkt att det inte varit möjligt att lämna några kommentarer heller. Det är givetvis därför som jag varit "tyst" under några dagar. Statistiken på besökare talar sitt tydliga språk då jag de senaste dagarna tappat nästan hälften av mina stambesökare. Trist. Men jag hoppas att de hittar tillbaka.

Det har onekligen varit frustrerande att inte kunna logga in eller ens skriva att bloggen varit "trasig". Jag har haft mängder av uppslag på intressanta ämnen (vill jag tro iallafall!) som jag velat blogga om. Regeringens utredning kring gymnasieskolan och den nya läroplanens utformning är givetvis ett givet ämne som jag kommer att bli tvungen att blogga om inom en snar framtid. Speciellt med tanke på att jag arbetar inom det nedläggningshotade IV-programmet. Oj. Det finns verkligen mycket intressant att skriva om denna utredning. Förhoppningsvis kommer jag att ta mig tid till att göra det inom kort.

Tills dess vill jag önska er välkommen tillbaka till min lilla värld av litoteser (underdrifter). Jag har saknat er och hoppas att blogg.se fortsättningsvis kommer att fungera felfritt så att jag har möjlighet att blogga hej vilt for your eyes only...

Kommentarer
Postat av: j

Hittade dig via Soof, och har sedan vår meningsskiljaktighet gällande mello :-), följt din blogg. Intressant och rolig.

/ janne

2008-04-01 @ 22:04:10
URL: http://www.skebo.ac/jannelindberg/main.htm
Postat av: Anne

Ska bli intressant att se ditt bloggande kring gymnasieförslaget. Jag är
mäkta upprörd över det. Hur kan ett sånt litet parti som Folkpartiet inneha en sån viktig post som skolminister? Nån som förstår?

2008-04-01 @ 22:55:16
Postat av: Anonym

Ska bli intressant att se ditt bloggande kring gymnasieförslaget. Jag är
mäkta upprörd över det. Hur kan ett sånt litet parti som Folkpartiet inneha en sån viktig post som skolminister? Nån som förstår?

2008-04-01 @ 22:56:25
Postat av: Mikke

Janne. Du är väldigt varmt välkommen!
I ärlighetens namn vill jag medge att även jag kikar in till dig någon gång då och då sedan ovan nämnda mellodebatt. Kul att du tittar in hos mig och dubbelkul att du även tar dig tid till att lämna ett avtryck.

2008-04-01 @ 22:56:27
Postat av: Mikke

Åh, min kära mor skrev visst en kommentar precis samtidigt som jag själv. Trevligt.

Jo, det blir spännande att skriva om gymnasieförslaget. Jag känner dock att jag behöver lite tid till att göra det. Det känns liksom som att det kan bli en del åsikter från min sida.

2008-04-01 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0