Dalgatan, Älvsbacka

Jag är allt en bortskämd liten rackare som haft en sån makalös massa tur. En av de senaste lyckoträffarna jag har kommit till insikt om är vårt boende. Vi bor, som de flesta av er säkerligen vet, i ett radhus. Ett radhus som vi köpte dyrt. Faktiskt över vår planerade budget om jag ska vara helt ärlig... Inte så värst mycket över, men dock över. Trots detta har det varit värt precis varendaste krona. Och hade jag vetat i förväg var vi skulle hamna och vilka fantastiskt underbara och sköna grannar och kvarterskompisar vi skulle lära känna hade jag faktiskt inte tvekat en endaste sekund över att betala ännu mer.

Idag råkade jag av en händelse surfa in på Live Search Maps och fascinerades där över att man faktiskt kan se bilder med riktigt okej upplösning på vårt kära Älvsbacka och Orren. För er, mina kära bloggläsare, bjuder jag därför på två av dessa flygbilder. En bild där man får en lite större överblick över Älvsbackasektens neighborhood och en annan bild som liksom zoomar in sig mer på självaste "Orren". Enjoy.

En liten nätt pil markerar för övrigt ut our humble residence.

image96

image97

Kommentarer
Postat av: Nisse

Coolt checkade in gatan där jag bor... Är rätt nya kort endå. Ser på syrrans parhus att dom har byggt om sin altan =)Man ser ju helt okej på bilderna. hejs svejs

2008-04-29 @ 20:00:09
Postat av: maja W

också kollat.. men hittar inte min gata,ängesvägen! lär mig!

2008-04-29 @ 22:41:53
Postat av: Mikke

Nisse >> Jag tror att vi på jobbet kom överens om att bilderna är från förra sommaren. Ganska så up to date alltså.

Maja >> Sök efter Skellefteå först och sen zoomar du in. Så gjorde jag för att hitta till vårt lilla radhus. Lycka till!

2008-04-29 @ 23:14:09
URL: http://LITOTES.BLOGG.SE
Postat av: Mikke

Maja W >> Jag hittade det ganska så omgående. ;D Jag tror nog att du gör detsamma om du letar efter Skellefteå först. Man såg ert hus ganska bra faktiskt.

2008-04-29 @ 23:18:47
URL: http://LITOTES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0