Guitar Hero

Här kommer en bild tagen när vi var och firade min brorsdotter Amandas 15-årsdag härom veckan. Visst verkar vi onekligen väldigt "rockiga" både jag och min kära fru när vi rockar loss till Guitar Hero? Nja, kanske inte just på denna bild, men IRL ser vi inte riktigt lika "efter" ut. I vilket fall som helst måste jag bara inrätta mig i ledet tillsammans med alla andra som lovordar detta fantastiskt roliga spel. Genialiskt. Kul. Charmigt. Och det faktum att vi kunde spela varsin låt från våra favoritband, Iron Maiden respektive Pearl Jam, gjorde inte saken direkt sämre.


image98

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skrattar nästan ihjäl mig. Faktiskt.

2008-05-02 @ 12:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0