Körslaget

Innan vi slog på kvällens film hann familjen E även se det smått upphaussade programmet "Körslaget". Först och främst vill jag säga att det inte alls var riktigt som jag hade trott mig att det skulle vara. Jag trodde faktiskt att stjärnorna, eller "stjärnorna" kanske är mer korrekt?, skulle vara mer delaktiga i framträdandet. Så var det dock inte. Och det kändes ganska bra. Faktiskt.

Klart överlägsen och helt makalöst bäst tyckte jag, precis som Markoolio, att Lag Cans från Mora var. Efter det inledande programmet känns de helt klart som favoriter. Iallafall från min sida. Joacim Cans från hårdrocksbandet Hammerfall hade en stabil och stark kör som dessutom bjöd på ett bra låtval. Det blir intressant att följa hans urval av hårdrocksdängor framöver...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi gillade Markoolio (familjen består av en sexåring ya know) och tro´t eller ej - Agnes. Fullständigt otippat. Ser riktigt fram emot att analysera vidare nu på lördag.

Pyssel på söndag?

2008-04-01 @ 21:01:34
Postat av: Sofie

Vi gillade Markoolio (familjen består av en sexåring ya know) och tro´t eller ej - Agnes. Fullständigt otippat. Ser riktigt fram emot att analysera vidare nu på lördag.

Pyssel på söndag?

2008-04-01 @ 21:01:49
Postat av: Mikke

Jag håller faktiskt med om att Agnes var bra och jag höll på att blogga om det om jag inte missminner mig fullkomligt. Som du kanske förstår är det ett gammalt blogginlägg som nu hamnat synligt för mina kära besökare.

Blir som sagt kul att analysera mera på lördag. Och pyssel på söndag låter finemang! Vet du något tema?

2008-04-01 @ 21:53:17
Postat av: anna

Det e rätt bra

2008-04-03 @ 12:10:08
URL: http://sweetgiirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0