Pizza

Idag har vi tillsammans med dagens stora elevgrupp på makabra 7 elever bestämt att vi arbetar alla arbetspass innan lunch. Det enda som skiljer dessa arbetspass åt är raster om 10 respektive 15 minuter.

 

Detta medför att vi får lunch klockan 12.15 idag och att vi efter detta är elevlösa. Nice. Med andra ord finns det utrymme att åka ut och käka lunch hos någon av våra flitiga praktikantelever. Idag blir det att besöka en pizzeria. Det blir nog finfint. En trevlig inledning på veckans party-mys-fredag helt enkelt.

image86


Kommentarer
Postat av: Mingla

Får du betalt för att blogga? Jag gör ett arbete i skolan om just det så det vore roligt om du kunde svara på frågan :) Ha en trevlig helg.

2008-04-18 @ 09:59:24
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Fru Ejrevi

han vill gärna ha betlalt om
du känner nån som vill ge han pengar =)

smaklig måltid!

2008-04-18 @ 10:38:43
Postat av: Anna

pga av detta så blir de pizza för oss ikväll..... vet inte om jag ska tacka dig eller bli arg.

Synd att syster är gravid, annars hade ni kunnat följa oss på kåren på fredag (om ni är här då), det är nämligen ett band från skell som ska spela, black monzo eller nått tror jag dom hette... ni får ju följa ändå, men jag vet att min syster inte går ut nykter. skrattar!

ha en mysig och partig party-mys-fredag!

2008-04-18 @ 12:39:01
Postat av: Fru Ejrevi

Black Bonzo heter dom=)
Nej tack jag hoppas som du förstår!
men vi har bestämt att antingen så blir det sova hos er eller påhotel i haparanda, vi ska se över ekonomin. Men då tar vi det nog lugnt hemma hos er och ser en film, så festa på ni =)
Puss puss

2008-04-18 @ 13:09:31
Postat av: Mikke

Jag kanske hänger med ut så får fru E stanna hemma och ta det lugnt? ...sen får samma nämnda fru köra upp till Haparande tidigt på morgonen när jag sussar så sött i passagerarsätet. Hmm... Kanske, kanske... INTE.

Och angående om jag får betalt för att blogga så tror jag nog att det är min fru som helst ser att jag får betalt. ;D

2008-04-18 @ 15:08:52
URL: http://LITOTES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0