Slutrapport Foursome Cup

Det som igår såg så bra ut såg idag mindre bra ut. Inte bra alls faktiskt. Tyvärr. Det blev förlust i den sista gruppsspelsmatchen med pinsamma 1-9. Aj, aj, aj... vi både såg och kändes väldigt gamla...

I den andra matchen, som var kvartsfinal, inledde vi friskt och tog snabbt en tvåmålsledning. Sen gjorde vi inte speciellt mycket mer. Våra motståndare gjorde desto mer anförda av Bobby Hjälte och framförallt Raymond Lundmark . Den sistnämnda gjorde själv 4 mål. Slutresutatet blev 4-6.
 
Därmed var det färdigspelat för Suburbs i denna upplaga av Foursome Cup.

För min del blev det dock fortsatt aktivitet i cupen då jag och storebror gick domare resten av matcherna. Hyfsat jobbigt. Som "tack" fick vi 400kr var. Bra, men i efterhand räknade vi ut att det blev fel arvode då vi egentligen borde haft 50kr till. Menmen... Det känns ändå bra att vi gick lite plus på cupen. Och extra bra känns det att jag kunde ta med mig lite pengar hem till min fantastiska familj som har fått klara sig själva hela dagen idag och dessutom fredagskvällen igår. Puss på båda sötnosarna potimor och potison.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0