En utmaning jag valde att anta...

Eftersom jag har en vana av att smygläsa lite hos Krutrut antar jag att hennes utmaning även vänder sig till lilla stora mig då hon skriver - "Ni andra kan också ta med er! Ropa bara när ni skrivit klart!". Visst borde det onekligen innebära att även jag med säkerhet kan känna mig utmanad? Ja.

Jag har alltid...

1. Gillat att fika
2. Tyckt om att spela bollspel
3. "Mjukisar" på mig hemma
4. Varit lugn och lite lat
5. Haft fula ben med blåmärken, sår och andra skavanker
6. Ett sug efter att få köpa finfina och, ibland, helt onödiga saker
7. Gillat att rita, klottra, skriva och kludda
8. Känt mig älskad av min familj och älskat densamma
9. Sagt att jag skulle hitta en fru som vill ge massage och som vill/kan ha en katt
10. Lite för lite tid

Jag har aldrig...

1. Gott om tid på morgon
2. Varit så mätt att jag inte fått plats för lite fika
3. Lätt för att tycka illa om folk
4. Jättebråttom
5. Riktigt exemplariskt bra i ryggen
6. Varit bra på att höra av mig till kompisar
7. Gillat broccoli
8. Tröttnat på att spela tv-spel
9. Inte fått jobbet efter en arbetsintervju
10. Orkat träna ordentlig barmarksträning

Trots att jag misstänker att många av mina bloggläsare redan har sett den här utmaningen tidigare i diverse andra bloggar passar jag ändå på och utmanar alla som känner för det. Och till Magnus, som fått en bloggrevival, skickar jag en alldeles egen och personlig utmaning.


Kommentarer
Postat av: Krutrut-Lisa

Coolers! Bara komma & sno med saker när du hittar stuff hos mig.



Tack, bock & allt det där artiga jag kan hitta för dina ord hos mig. Hatten av & jisses jag nästan rodnar.



Ha en fin vecka!



/Lisan

2008-12-09 @ 00:19:15
URL: http://www.krutrut.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0