KK för Löven - North Power The Band

Ha ha ha... jag trodde faktiskt inte att någon hade lagt ut någon av våra gamla "hits" på Youtube, men ack så fel man kan ha. Det är faktiskt makalöst otroligt vilken genomslagskraft våra AIK-covers hade på den tiden det begav sig. Den första låten "Alla älskar Skellefteå AIK" laddades ner nästan hur mycket som helst. Om jag inte minns helt galet hade vår hemsida ett snitt på nästan 1500 träffar per dygn de första tre veckorna. Många gånger stängdes sidan ner eftersom det var för mycket trafik. (Var en gratissida) Jag ska nog se om jag inte kan hitta alla gamla låtar och lägga ut dem så att fler AIK-fans får njuta av denna finfina musik. ;D Jag tror nog att det blev nästan tio stycken låtar inspelade där i hemstudion i Ursviken innan vi la ner... eller tog paus! Man vet ju aldrig när vi återvänder.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kan hända att dom där låtarna finns någonstans på mammas och pappas dator. jag älskade dom ju så jag tog nog hem dom. =)

Ska leta åt dej!

2008-12-22 @ 11:47:59
Postat av: Funky

Kanske dags för en ny hit snart mikke!?=)



2008-12-23 @ 10:11:20
URL: http://funkydan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0