Dagens outfit?

Näe, jag har inte alls tänkt att börja med att fotografera mig själv och mina kläder för dagen för att sedan tipsa om var man kan handla lika fina kläder som mig. Nej, nej, nej... ni får helt enkelt leta era egna fina kläder... ;-D

MEN, idag fick jag hem en, i mina ögon, mycket rolig och fin tröja från Marc Eckós exlusiva cut n' sew linje. Detta plagg är tillverkat i en väldigt limiterad upplaga i ett samarbete med George Lucas för att fira filmen Star Wars 30års jubileum.

Ganska sweet eller hur?

 image30

image31

Kommentarer
Postat av: Sofie

Riktigt snajsig och mycket imponerande i barnaögon - du såg väl de tindrande blå imorse?

Kan du inte börja modeblogga - dvs posera, ta kort på dig själv utan huvud och skriva ord som "vill ha" och "cravings"...

Ses imorgon - visst tror vi att det blir en rafflande Mello?

2008-02-29 @ 16:06:02
Postat av: Mikke

Ha ha ha... ja, det skulle nog verkligen bli en uppskattad blogg. Eller så inte... Fast kanske mer underhållande än nu? Who knows?

Jo, jag såg de små blå tindra i morse och ännu mer när jag hämtade hem Sandermannen strax innan mellis. Kanske måste ha den på mig imorgon då så att Olle får en ordentlig titt.

Yes box angående mellon - det kommer att bli stenhårt!

2008-02-29 @ 23:17:24
URL: http://litotes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0