Det här är kärlek...

...nu är ju egentligen Alla hjärtans dag över sedan några minuter tillbaka, men jag läste precis ett tjusigt inlägg i Soofs trevliga blogg där hon, förutom en nätt samling fint skrivna och kärleksfulla ord,  dedikerade två låtar till mannen i hennes liv. Jag kände genast att även jag borde ge det lilla smultronet i mitt liv ungefär samma erkännande... Skillnaden blir väl att jag bjuder på sjukt många Youtubeklipp stället för de fina orden...

Men ska sanningen fram så säger jag "det" bäst när jag säger ingenting alls...

Det här är till dig Fru E... Kärlek...
 








Kommentarer
Postat av: Fru Ejrevi

Jag fick gåshud på armarna när jag lyssnade på allsången med Eddie!
Kom du ihåg att det faktiskt var den de inledde med när vi såg dom i
San Fran!!!
Jag måste få se dom igen =(
De andra videosarna hakade upp sig lite så tyvärr har jag inte kunnat avnjuta Grover så bra!!
Tack tack, PUSS!

2008-02-15 @ 12:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0