Melodifestival...

Bedrövligt!

Det här skulle egentligen vara ett inlägg om den stundande melodifestivalen som inleds imorgon i Göteborg. MEN, det blir ett kort och frustrerat inlägg om Västerbottenteaterns improviserade melodifestival istället! Det är nämligen så jäkligt att vi förra lördagen bokade 6 st biljetter till detta evenemang och planerade då att gå tillsammans med goda vänner för att få oss ett gott skratt.

Vad händer?!

Jo, vi, jag och E, glömmer helt bort att hämta ut biljetterna och idag påminns vi och då är det försent!

Jag orkar inte ens skriva mer om det här... Inte direkt likt oss att missa att hämta ut biljetter och jag vet att ursprungstanken var att hämta dem i onsdags, men jag kommer inte på vad vi gjorde då som fick oss att glömma bort detta. Jag klippte mig iofs... vilket i sin tur kanske borde hjälpt mig komma ihåg eftersom att jag då ändå var på stan? Blääää...

Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0