Ny dag, nya möjligheter!

Idag har det, förutom att jag var aptrött när jag vaknade, varit en bra och smidig morgon. Sander och Erika har redan hunnit åka mot förskolan och jag sitter och väntar på att min skjuts till Kaplan ska dyka upp. Med andra ord ett sånt där läge då man kan vara spontan och crazy och skriva in ett helt oväntat inlägg i bloggen. Wow! Det lär inte hända sådär jätteofta.

Idag är det en ny dag som bjuder på en massa härliga möjligheter. Själv ska jag söka nya möjligheter på banken idag och sedan hoppas jag se AIK utnyttja sina möjligheter till max i kvällens match i Skellefteå Kraft Arena. Men före allt detta ska jag såklart till mitt jobb och skapa möjligheter till alla mina kära elever.

IndiViduellaprogrammet Möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0