Serienörd, jag?

Okej, jag ramlade på ett fånigt test som är helt ovetenskapligt och som faktiskt känns oerhört fånigt, men va fasiken! Eftersom att jag känner mig som en riktig tv-serienörd måste jag väl se om det verkligen stämmer...

Serienördstest
Om du ser/har sett över 50 av de uppräknade serierna är du en serienörd!
(OBS! Räkna endast med dem som du har sett minst 5 avsnitt av!)

(x) Gilmore Girls
(x) Grey's Anatomy
(x) Prison Break
(x) Desperate Housewives
(x) OC
(  ) One Tree Hill
(  ) Off centre
(x) Vänner
(x)Förhäxad
(x) 24
(x) Simpsons
(x) Scrubs
(x)CSI
(  )CSI Miami
(  ) CSI New York
(  ) Jordan Rättsläkaren
(x) Joey
(  ) Bones
(x) Dawson's Creek
(x) Heroes
(x) Hercules
(  ) House
(  ) Brothers and Sisters
(x) Sex and the City
(  ) Navy CIS
(x) Lost
(x) My name is Earl
(x) Ugly Betty
(x) Smallville
(x) Southpark
(  ) Stargate Atlantis
(x) The 4400
(  ) Two and a half men
(x) Spin City
(  ) Cold Case
(  ) Criminal Minds
(x) Baywatch
(x) Lilla huset på prärien
(x) Dallas
(  ) Shark
(x) Tredje klotet från solen
(  ) Law and order
(  ) Våra bästa år
(x) Våra värsta år
) Ett geni i familjen
(x) Alla älskar Raymond
(  ) Ghost Whisperer
) 8 simple rules
(x) Svensson Svensson
) Lizzie McGuire
(x) Sunset Beach
(x) Magnum
(  ) VIP
(  ) Stacked
(  ) Myggan
(  ) Vita huset
(  ) Advokaterna
(x) Ally McBeal
(x) Las Vegas
(x) Xena
(x) Entourage
(x) Cityakuten
(x) Will & Grace
(  ) Sjunde Himlen
(x) Dharma & Greg
(x) Fresh Prince in Bel Air
(x) Skilda Världar
(  ) Nanny
) Nikki
(x) Tre Kronor
(  ) L-word
(x) Vita lögner
(  ) Andra Avenyn
(x) Rederiet
(  ) Hem till gården
) How I met your mother
(x) That 70's show
(  ) Alias
(x) Seinfeld
(  ) Glamour
(x) Huset Fullt
) Hjälp
(  ) Mitt liv som död
(  ) The Shield
(  ) Close to home
(  ) That's so Raven
(x) Buffy the vampire slayer
(  ) Eve
(  ) Clueless
(  ) Tredje Skiftet
(  ) Friday Night Lights
) Kära Susan
) War at Home
(x) Sabrina - tonårshäxan
) Fashion House
(x) Fraiser
(x) Jericho
(x) Californication
(  ) Battlestar Galactica
(x) Weeds
(x) Skärgårdsdoktorn

Eftersom jag ser/har sett 54 serier av de 100 uppräknade är det bevisat - Jag är en serienörd...

Kommentarer
Postat av: Soof

47 blev det, känns ganska skönt att inte vara en addict utan bara gränsa till en...

2008-01-27 @ 21:07:33
Postat av: Henke

Ajdå jag fick ihop 71 stycken, bara att face the fact jag är en serie nörd. Ville bara påpeka att ugly betty och south park var med två gånger på listan.

Serier rules, heroes rules them all!

2008-01-27 @ 22:08:32
Postat av: Mikke

Bra att du påpekar det Henke, men det var ju inte jag som gjorde listan så jag känner ingen som helst skuld. :D

2008-01-27 @ 23:36:35
URL: http://litotes.blogg.se
Postat av: Henke

Jag förstod att du inte gjorde listan så ingen skugga faller över dig. Tänkte bara på de som räknar ihop sina poäng att de inte räknar samma serie två gånger.

2008-01-28 @ 16:09:45
Postat av: Mikke

Nu är listan redigerad...

2008-01-28 @ 19:37:02
URL: http://litotes.blogg.se
Postat av: lillasyster ejrevi

jag är nog värst 56! lite pinsamt!

2008-01-30 @ 00:45:39
Postat av: Mikke

Tyvärr Anna, Henke fick ju ihop hela 71 stycken!! Galet...

2008-01-31 @ 00:55:30
URL: http://litotes.blogg.se
Postat av: Henke

Ja skäms lite över mina 71 sedda serier. Funderar just nu på om jag skulle ta tag i biten "skaffa ett liv". Börjat undra när jag ser dessa serier eftersom jag i princip aldrig är hemma under helgerna. Måste vara söndagarna som jag lyckas beta av en massa serier.

2008-01-31 @ 17:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0