Tillbaka till ståplats...

Efter två hockeydejter med Erika är det ikväll dags för att åter gå ensam på hockeyn och placera sig långt ut till vänster på läktaren som är mer känd som västra stå. Det känns faktiskt lite trist att man ska behöva stå igen och jag gissar också att jag kommer att sakna det trevliga sällskapet. Min förhoppning är att jag hittar storebror och svägerska så att jag kan stå och tjabba med dessa om det som händer på isen och spekulera i sista minuten värvningar från Peos sida...

Inför matchen vill jag endast påpeka följande:

1. Min kära mentorselev Amanda Svensson sjunger nationalsången! 
2. Goren är tillbaka och gör MINST 1 mål!
3. Forsell kommer, om han spelar, att vara bäst på plan motiverat av lyckoruset det innebär att bli pappa!
4. AIK vinner matchen med 3-2. (Mitt vanliga tips på bomben)

För övrigt sitter jag inne med ett ämne som jag verkligen vill blogga om, men det får bli ikväll. Nu ska jag skynda mig att städa, byta blöja, läsa bok och sedan åka på hockey! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0