Bloggtorka

Hej på er alla läsare! Jag uppskattar verkligen att ni kikar in här trots att det på senare tid var mer eller mindre total bloggtorka från min sida. Det borde egentligen inte alls vara någon bloggtorka just nu eftersom jag faktiskt, om jag är helt ärlig, har en hel del att skriva och blogga om. Jag har fått en finfin sak som borde ges lite utrymme på bloggen, sonen har varit på både "Lilleputlandet" och på "Leos Lekland", vi har umgåtts med underbart trevligt folk som borde ges en hel del credd, vidare har jag sisådär 10 filmer som jag obloggat om och utöver allt detta finns det dessutom en liten hop av finfina bilder på den lilla dottern och även på storebrodern. Slutligen, som grädde på moset, har givetvis min kära mor läst ett gäng böcker som bör få sin plats på bloggen.

Med andra ord - torkan borde inte existera. Men, det gör det i vilket fall som helst. kanske är orsaken det soliga vädret. Kanske är det Erikas nya sovrutiner som innebär att hon lägger sig samtidigt som mig (sent med andra ord) eller kanske är det helt enkelt lite lättja från min sida?

Who knows? Who cares? Ikväll kommer iallafall detta korta inlägg om bloggtorkan och även en bokbloggning frå´n min mor. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Jamie

what's ur address???

sending the clothes for sophia!

2008-07-26 @ 02:09:00
URL: http://tweensvogue.blogspot.com
Postat av: ove

skönt att bloggtorkan är över. jag tycker din blogg är så bra

2008-07-26 @ 10:25:10
Postat av: Malin

Jag tror det är vädret som gör att man inte orkar blogga, jag har nämligen precis samma problem.

2008-07-27 @ 10:47:06
URL: http://moppan.blogg.se/
Postat av: Mange



Dags att dom tar fram en vattentät dator om man ska kunna blogga så här års. Jag vill ligga på min gummimadrass och blogga samtidigt, annars får det vara. 28 grader här nu...



Mot havet..



2008-07-27 @ 11:20:20
URL: http://stockholmstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0