Dagens bästa reafynd

Idag gled jag och sonen förbi Barnens Hus och ICA Maxi. På den sistnämnda affären hittade vi ett fullkomligt fantastiskt reafynd! En fullt fungerande mikrofon, att koppla till datorn eller en karaokemaskin, med ett helt klart halvproffsigt utseende för den pinsamma kostnaden av 19kr. JA, jag skriver inte fel - NITTON - kronor. Galet billigt. "Varför ska man inte köpa?" Jag var dock tvungen att fråga en som jobbade där om det verkligen kunde stämma att den var såååå makalöst billig. Efter lite uppkollande från hans sida fick jag priset bekräftat. Ett fynd! Helt klart. Funderar faktiskt på att åka och inhandla en till imorgon.

Sander har länge önskat sig en alldeles egen mick så att han kan sjunga med i alla sina "fabolit"-låtar. De låtar som han helst sjunger till är Amy Diamonds "Thank You" och "Champion". Ni kan ju gissa att det har rockats loss en hel del till dessa här på Dalgatan ikväll. Jag avslutar med att bifoga lite live-bilder så att ni kan få en hum om vilken energi denna lilla grabb har och hur uppskattad den här micken faktiskt var. Rock on!

Yeah!

yeah!

yEAH!

Kommentarer
Postat av: Jodas

Im BACK!

2008-07-11 @ 04:52:48
URL: http://redlightgreenlight.blogg.se/
Postat av: anne

Måste säga att han verkar ha musiken i blodet!

2008-07-11 @ 10:23:59
Postat av: TJ

Haha, Awesome!



Jag menar, 19 kr? Den enda som inte köper den lär ju vara antingen en Amish eller en lodis.

2008-07-11 @ 14:12:17
Postat av: sofia

Haha sköna "poser"! Har han klippt sig den lilla rockstjärnan?

2008-07-11 @ 14:50:18
URL: http://animales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0