Solemate

Yeah!

Efter lite BBQ och kubb smög vi oss, efter att ha blivit tipsade av lillebror Jonas, iväg till Trästockfestivalen för att se bandet Solemate. Två av oss, jag och Jamie, uppskattade detta band riktigt mycket. Bandet spelade lite skön hiphop med R'n'B-beats och inbjudna gästartister. Nicenice. För min del tyckte jag nog nästan, men nu var det iofs längesedan jag hörde dem, att det påminde litegrann om en gammal favoritgrupp till mig - Mind Jive. Någon som kan hålla med mig om detta? Jag skulle iofs bli ytterst förvånad om någon som läser detta har koll på båda dess relativt okända band. iallafall Solemate som även för mig var en helt ny bekantskap. En angenämn sådan dock.

Mate!

Efter spelningen funderade vi en stund på om vi ville stanna och se Kleerup som spelade om sisådär 50 minuter, men efter lite betänketid begav vi oss hemåt istället. Vi stannade inte ens för en liten Langos. Illa. Jag är ju en sucker för Langos otherwise. Men, whatever. "Cry me a river, build a bridge and get over it".

Kommentarer
Postat av: anne

Det var trevligt att se er där! Ville också säga att Thomas nu fått en dotter...

2008-07-21 @ 00:28:40
Postat av: Anonym

Det var trevligt att se er där! Ville också säga att Thomas nu fött en dotter...

2008-07-21 @ 00:29:40
Postat av: Lars

Hej, hoppas du gillade sista killen som var upp. det är min kusin.

2008-07-21 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0