Super Mario Bros

Jag vet inte om någon av mina läsare fick möjligheten och hann se detta fantastiska konstverk som under en väldigt begränsad tid hängde under parkbron i Skellefteå. Som ni ser på bilden föreställer konstverket en box från världens, förmodligen, mest kända  tv-spel Super Mario Bros. Mycketmycket trevligt initiativ.

Eftersom jag har en del känningar till konstnären som ligger bakom detta funderar jag på att försöka få honom och hans crew att hjälpa till och designa en soft Super Mario-vägg i Sander rum. Ni vet, typ som den jag visade här på bloggen tidigare. Nice nice. 8-bits for life.

8-bits!

Kommentarer
Postat av: TJ

Han kan inte fixa mitt rum också ;)

2008-07-18 @ 19:46:11
Postat av: Linda

Näej va kewl! Såna initiativ gillas ;)

2008-07-19 @ 00:12:45
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0