Dagens applåd

Jo, man tackar. Idag fick man sig en finfin applåd i lokalblaskan Norra Västerbotten aka "Norran". Personerna bakom den finfina applåden var eleverna i 9BEEE på Björnåkersskolan. De skickade in det som ett tack för tre finfina år tillsammans med oss mentorer, Åsa, Mikke och André. För min del blev det ju i själva verket endast två år och för André inte mer än ett år egentligen. Åsa var den enda av oss som fick ha den underbara klassen samtliga tre år. Applåden tackade dock också för den fantastiska filmen vi gjort till eleverna och där kan jag mer eller mindre roffa åt mig hela äran, sånär som på halva omslaget. Framsidan på omslaget gjorde nämligen den fantastiska bildlärarinnan Åsa på ett alldeles utomordentligt sätt. Supernice.


Sist, men absolut inte minst vill jag också passa på att tacka mina mentorskollegor, framförallt Åsa som jag kamperade ihop med, men även André som med bravur tog över efter mig. Sen vill jag givetvis även tacka alla underbara elever i 9BEEE. Ni är fantastiska och det har varit en ära att få följa er under er högstadietid. Lycka till i framtiden mina vänner! Jag tror på er och är övertygad om att ni har de verktyg som behövs för att lyckas bra här i livet.


Så "Keep on rockin' in the free world!"


Kommentarer
Postat av: TJ

Har kollat på DVD'n nu, den var jävligt bra, och menyn kunde inte ha varit bättre!

Många minnen på den där lilla skivan... :)



Kommer sakna dig, men vi syns säkert senare i livet :p

2008-06-17 @ 19:15:23
Postat av: karina

Har inte tordas kolla upp om stålklinkerpriset...säkert dyrt skulle jag tro

2008-06-17 @ 20:08:54
URL: http://byggoinred.blogg.se/
Postat av: Malin

DVD'd var hur klockren som helst,har sett den ett antal gånger sen i fredags.

Men jag måste erkänna att minnerna rör upp väldigt många känslor som i sin tur får tårarna att rinna så fort jag ser på filmen.



Kommer att sakna dig Mikke,men jag hoppas att vi ses någon mer gång i livet ;)



Kram Malin

2008-06-18 @ 20:32:22
URL: http://moppan.blogg.se/
Postat av: mimmi

och här kommer jag, seg som vanligt, och läser din blogg,

jaa dvd:n var helt enkelt fantastiskt, ett riktigt bra jobb, troligen det bästa du någonsin kommer göra... elr? ;)

vi seeeees nååån gåååång!

ha det bra !

2008-11-11 @ 16:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0