En utmaning?

Det här är nog första gången det har hänt, men på senare tid har jag sett att det här med "utmaningar" är ett relativt vanligt förekommande bloggbeteende ute i bloggvärlden. Löjligt, jobbigt och sådär lagom töntigt kan man kanske tycka. Och, ja, jag tycker nog egentligen precis så jag också. Trots detta har jag helt sonika valt att anta en utmaning och svara på följande, typ sjutusen, frågor...

Reglerna är tydligen att alla som läser det här ska bli utmanade att göra precis samma sak som jag precis har gjort. Alltså att svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta. Jag väljer dock att strunta i reglerna och säger istället som så att alla ni som känner er manade härmed är UTmanade.

Frågor om:

DIG:
1. Hur lång är du? 198cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Lycklig
3. Vad pluggar du? Livets hårda skola
4. Har du långt hår? Näe
5. Vilken hårfärg har du? Svart
6. Sminkar du dig? Nope
7. Har du haft sex senaste månaden? Nope
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vit
9. Har du kysst någon idag? Nope, har dock pussats

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Yes
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda två är lika bäst, men på olika sätt
3. Hur många syskon har du? Tre, två bröder (en äldre och en yngre) och en yngre syster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Jag frågade om hon kunde hjälpa mig att inhandla ett bord
5. Hur många ställen har du bott på? Ganska många, men egentligen är det väl i huvudsak 4 städer som jag har bott i - Karlstad, Skellefteå, Luleå och Stockholm.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Det måste nog vara mig själv
7. Vilken familjemedlem är snällast? Det är nog också jag ;D
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Beror ju på hur man ser på det, men jag hjälpte min syster med hennes blogg idag

KOMPISAR:
1. När var du senast med någon kompis? För ungefär en vecka sedan var vi och såg film hos några kompisar
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Det vette katten. Henke och Bonkers kanske?
3. Har du kysst någon kompis? Det har jag säkert
5. Vem har du varit kompis med längst? Nordde
6. Vem känner dig bäst? Jag
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Kanske. Har dock svårt att se mig hata en tröja.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nope

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja, men vill inte
2. Klä dig annorlunda? Jo, men kan väl inte påstå att jag gör det så värst mycket
3. Vara dig själv? Väldigt ofta iallafall
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Just barely
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Lätt
6. Pierca dig? Nog skulle jag våga om jag hade velat
7. Ha sex på offentlig plats? I dagsläget är jag onekligen skeptisk
8. Vara omogen? Självklart
9. Äta småkryp? Nja

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Idag
2. När var du på semester senast? Stockholmstrip tidigare i år
3. Vilken färg är det på din tandborste? Vit och grön
4. Är ditt hår tråkigt? Det ser iallafall ganska roligt ut när jag stiger upp på morgonen
5. Vem såg dig naken senast? Sander
6. Hur ofta duschar du? Helst varje dag
7. När ska du gå och lägga dig ikväll? Mest troligen på tok försent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0