Grace, Anna, Tommy

Som ni vet går vi i väntans tider. Och vilken väntan det har varit. Och Är. Idag, den 21:a, är det den beräknade födseldagen. Tyvärr kände fru E inte det minsta när hon gick i säng. Jag tror, som jag säkert också redan har nämnt, att det sker den 23:e. Återstår dock att se...

Vi är fortfarande inte helt på det klara med vad barnet ska heta, men det löser sig nog inom kort. En av mina roliga brorsdöttrar har dock helt klart för sig vad hennes tre framtida barn kommer att heta. De kommer nämligen att heta:

Grace, Anna, Tommy

Kanske ska det vara Grey istället för Grace, men det låter ju inte helt rätt då om ni förstår hur jag tänker? Namnen speglar ju givetvis, för alla er som inte har insett det redan nu, hennes absoluta favoritserie på tv. Grey's Anatomy. Såklart! Riktigt snyggt och roligt må jag säga. :D

Kommentarer
Postat av: sofia

haha! Det var riktigt roligt! Men du vet ju vad som sägs om Y-barn =) Vad fint du har gjort på min sida! Blev ännu bättre! och vilket svar du har skrivit! Jag höll med till fullo! Mitt tidsschema(ihopskrivet=) på lillan i magen har just spruckit! Jag trodde ju att fru E skulle föda just nu!!

2008-06-21 @ 03:00:14
Postat av: Annette

Hej !

Ja ibland så har dom inte direkt bråttom de små liven.

Ha det bra !!

2008-06-21 @ 09:55:15
URL: http://bloggmollypolly.blogg.se/
Postat av: L I S A

Tack för grattiset! Och hälsa gärna på min blogg fler gånger! (så fort jag hinner ska jag kolla in din) Skellefteå-bo?? Isåfall bor vi bara i grann-kommunerna, jag själv är Pite-bo! Ha det gott!

2008-06-21 @ 10:27:38
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Hallå....

Har ett toppennamn.

Skriv upp det på listan:

FRANKA.

Visst är det snyggt.....????

2008-06-21 @ 21:16:24
URL: http://mariakoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0