Hej då Sverige!

Hmm... Det kändes inte ens det minsta nära att mitt tips rakt från hjärtat skulle slå in. Ryssarna var faktiskt bättre på precis allting en kväll som denna. Tyvärr. Men, men... Turneringen går vidare och som jag ser det känns Holland som det lag som övertygat mest i gruppspelet. Portugal och även Spanien har också sett vassa ut under vissa stunder, men risken finns att de får respass redan i kvartsfinalerna då de möter Tyskland respektive Italien. Två lag som har enorm kapacitet, men som inte alls varit i närheten av normal standard.

Kvartsfinalerna och mitt tips.

19 Juni Portugal - Tyskland2-2(Portugal vidare på straffar)
20 Juni Kroatien -Turkiet1-0 
21 Juni Holland   - Ryssland3-1 
22 Juni Spanien -Italien1-2 

Återstår att se OM jag återkommer med tips även till semifinalerna. Just nu känns det inte så troligt, men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0