Ny design

Jag gissar att en del av er läsare har uppmärksammat att jag lite smygtvärt ändrat min design litegrann. Eller kanske inte designen sådär supervärst mycket, men iallafall min header. Anledningen till detta var att jag hade blivit så makalöst less den där texten i det turkosa fältet. Usch och suck och stön vad fult det var. Just nu känns det som att det nya är snyggare än det gamla. Det återstår att se hur länge jag känner så.

Jag har även hjälpt min kära bloggande syster att göra sin blogg lite mer personlig genom att sträcka ut en hjälpande bloggdesignskapande hand. Resultatet kan ni se här. Kom gärna med kommentarer om huruvida ni gillar den eller ej.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul att du skrev i min blogg!

Det är ganska skoj med utmaningar tycker jag och den här var ju mer intressant än andra man kan se. Du gör nog rätt i att sålla ;-)



Men du har ju en superfin blogg. Jag slogs direkt av den tjusiga headern!

2008-06-21 @ 20:22:12
URL: http://nagonstansilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0