Star Wars - mimobot® USB Flash Drive

Hittade dessa helt underbara USB-minnen på Mimoco.com - Check it out! Det blir mest troligen en Luke Skywalker eller en Boba Fett som beställs hem till Dalgatan. Tyvärr var Darth Vader helt och fullt "sold out!" Eller som hemsidan själv uttrycker det "We're sorry to say, but the Star Wars mimobot Series Designer USB Flash Drive you're looking for has departed this planet for good!"

Attans makaroner. Menmen, Luke Skywalker och Boba Fett känns onekligen som finfina substitut.

Star Wars mimobot Series Designer USB Flash Drives

Kommentarer
Postat av: zoxor

Haha är det något jag hatar mer än sakerna jag skriver om, är det att jag nästan aldrig tar mig tid att skriva så ofta som jag vill.

2008-06-20 @ 15:33:14
URL: http://zoxor.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

.......heeelt okej att läsa Martina Haag fast du är kille......

=)



Å du, så coola grejjer....nåt dataaktigt va?

Jag kan ju inte sånt, är ju tjej... ;)

Haha, skojar bara.....såna där Us....minnegrejjer är ju jättebra att ha....typ när man ska.....eh.......



Hoppas du å de dina haft en bra midsommar!

Nu ska jag gå å googla på Usb-minne...... ;)

2008-06-21 @ 01:22:05
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: K

Så coola , skulle vilja ha och behöver ett ...men torde väl kosta skjortan.

Ha de gott!

2008-06-22 @ 08:44:47
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0