Tjuvlyssnat i Sanders säng

Sonen ligger i sin säng redo för att sova. Pappa Ejrevi ligger bredvid och berättar en saga när följande dialog utspelar sig:

Pappan: Om du tar och blundar så är det lättare att somna.

Sonen: Jag kan inte blunda.

Pappan: Kan du inte blunda?

Sonen: Näe, vi måste köpa kedjor till mina ögon.

Pappan: Kedjor?

Sonen: Så att vi kan låsa fast dom.

Pappan: Okej, men nu kan vi låtsas som att vi har kedjor som jag låser fast.


Pappan drar den osynliga kedjan över ögonlocken och låser sedan det osynliga låset. Sonen blundar hårthårt och längelänge.

Kommentarer
Postat av: Anna

Han är ju helt otrolig. Har du hört när jag sa till mamma att jag skulle vilja gifta mig i medle på gården, då säger sander i baksätet på bilen: Anna, då kan jag och Majken gifta oss med du och ante. =)

han är bara underbarast!

2008-06-13 @ 21:35:09
Postat av: Frida

Haha ååh det var det sötaste jag hört (läst) på länge skrattar sådär som man gör åt små söta barn

2008-06-15 @ 22:13:53
URL: http://stati0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0