'Maybe one day we'll be united"

Efter ett av många dagliga besök på kära Soof's blogg fann jag inspiration att bekänna några gamla förälskelser gällande musik. Det finns onekligen en hel mängd fantastiskt underhållande låtar som man numera kan uppskatta på ett helt annat sätt än tidigare. Här följer två bidrag som jag i ärlighetens namn under lång, mycket lång tid tyckte var makalöst bra. De är iofs fortfarande bra. Fast liksom på ett mer underhållande vis. Båda låtarna tar fram minnen från tiden med Golden Quartet. Vad det är får jag berätta om en annan gång, men det har både dansats och spelats dataspel till dessa góbitar.

Jag kan för övrigt fortfarande hela Marky Mark's rap. Respekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0