Melodifestivalen Andra Chansen (eftersnack)

Okej, jag var inte riktigt helt rätt ute i mitt försnack, men en finalist lyckades jag åtminstone med att pricka in. Sibel lyckades gå segrande ur den övre delen av slutspelsträdet precis som jag hade förutspått. På den nedre delen fick jag nog inte ett endaste rätt där slutligen Nordman tog den andra finalplatsen. Jag kan inte direkt påstå att jag gillar något av dessa två bidrag, men startfältet i globen kommer som det känns ändå att hålla hög klass. 

Under gårdagens program visades ett kort sammandrag av finalisternas bidrag och då insåg jag ganska snabbt att det finns flera riktigt lovande bitar. Just nu i skrivande stund känns det som att jag har BWO, Charlotte och Amy Diamond som personliga favoriter, men om detta ändras fram tills dess att finalen går av stapeln återstår att se. Håll utkik efter ett försnack inför nästa veckas stora final.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0