Steg, STHLM, Söndag, Snablar...

Okej, egentligen hade jag tänkt blogga helsikkes mycket ikväll, men jag fastnade i Prison Break och sedan svarade jag på en kommentar kring Melodifestivalen på Soofs blogg. Det blev ett långt svar. För långt, men men... Jag och en trevlig saxofonist diskuterar lite kring rösträkningen och lite annat smått och gott som kan kopplas samman med melodifestivalen. Vill du läsa vad vi skriver kan du kolla här. Högst ointressant kan tyckas, men ändå.

Nu över till en ytterst kort stegsammanfattning.

Idag   = 10,600
Totalt = 76,500

Avslutningsvis vill jag påminna alla bloggläsare om att jag imorgon åker ner till huvudstaden tillsammans med fru E och son E. Där ska vi hälsa på min underbara syster S, mannen i hennes liv M och deras söta "surhund" L. Det kommer att bli übertrevligt. Andra inplanerade aktiviteter är Junibacken, fika med familjen Nuutinen, middag hos F, M, A, S, en hel del shoppande, yoghurtglass, muffins från muffinsfabriken, Pizza hut-buffé och en mängd andra roligheter. Var avis. Vi kommer givetvis att ha megakul. =D

Förhoppningsvis kommer jag att ha möjlighet att fulblogga om vårt äventyr hemifrån systeryster. Stay tuned.

Kommentarer
Postat av: Fru Ejrevi

svarade med ett litet inlägg, mina uppsatser är inte ens så där långa.

2008-03-03 @ 14:45:26
Postat av: Nisse

Hej Mikke har du verkligen tänkt igenom detta med 08, Hur ska du klara dig utan att gå på matchen Skellefteå AIK - HV71 på torsdag.
Ha nu riktigt sköna dagar i storstaden. Familjen H är dock inte Avis.

2008-03-03 @ 18:43:37
Postat av: Sofie

Avis. Avundsjuk. Såklart. Ha det bäst och passa er för överladdade magsjukebakterier - de har en tendens att drabba folk från 0910 som tokpeppat för 08-vistelse.

2008-03-03 @ 22:24:57
Postat av: Mikke

Nisse >> Vi beställer givetvis hem matchen. Och jag hinner ju hem och se slutspelet. ;D

Sofie >> Vi passar oss verkligen noga.

2008-03-04 @ 09:34:02
URL: http://litotes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0