Vad? Jag? Och? - del 3

I Want Candy

Vad? Joe och Baggy beslutar sig för att göra ett annorlunda examensarbete som ingen på deras filmskola kommer att glömma. Istället för en tråkig och traditionell film efter konstens alla regler får de chansen att spela in en porrfilm med porrstjärnan Candy i huvudrollen. Men killarna märker snart att det inte är helt problemfritt att spela in en porrfilm på dagtid hemma hos sina föräldrar...

Jag? Skrattade faktiskt högt vid flertalet gånger, men vad det egentligen säger om filmen låter jag vara osagt. Jag börjar faktiskt så smått bli lite less att endast se dessa lättsamma komedier, men då det i stort sett är det enda som går hem hos min underbara fru har jag kanske inget annat val än att fortsätta se denna genre?

Och? I filmen får man veta hur man skaffar sig ett porrstjärnsnamn. Man tar först namnet på sitt första husdjur och sedan lägger man till gatan där man bodde på under sin barndom. Mitt namn skulle med andra ord bli - Lukas Horseshoe

image42

Kommentarer
Postat av: Anne

Det där med namnet var rätt kul...kan kanske användas i andra sammanhang för porrstjärna vill du väl inte bli??

2008-03-11 @ 18:21:17
Postat av: Mikke

Oh nej, det är helt klart ett yrke som jag helst av allt undviker. Kanske skulle man kunna se namnet som sitt cirkusnamn istället?

2008-03-11 @ 22:50:53
URL: http://litotes.blogg.se
Postat av: Anne

Mitt cirkusnamn skulle då bli Ricki Trainyards..

2008-03-12 @ 00:25:35
Postat av: Lars Den late

Ludde Treealley

2008-03-12 @ 09:33:34
Postat av: Micke A

Turtle Americanstreet

2008-03-12 @ 09:34:47
Postat av: Jacke The Ripper

Dixie Birchman

2008-03-12 @ 09:37:17
Postat av: Fru E

Tjorven Coin

2008-03-12 @ 16:58:30
URL: http://litotes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0