Jag har tilldelats en Award

Love!

Nice. Skrivanne har bland sina funderingar valt att utnämna min lilla rosa blogg till en award - "I love your blog". Trevligt värre. Stort tack Anna! Det värmer här i det vinterkalla och värmeljusupplysta radhuset på Älvsbacka. Och som om det inte vore nog med den glamorösa utnämningen så bifogades det också en mycket finfin nominering:
 
"Mikke - Han är en kul, klok kille som jag diggar!"

Fullkomligt wunderbart. Även jag har givetvis en hel del bloggar som jag skulle vilja skicka min kärlek, men eftersom jag just nu smygbloggar bakom ryggen på min fantastiska fru E väljer jag att skicka dem min kärlek en annan gång. Barnen sover. Båda två faktiskt. Kanske ska man chansa på att få se en hel film? Vi får väl se hur länge det håller...

Kommentarer
Postat av: Anna B

Du är väl värd den utmärkelsen förstår du! Kram anna

2008-11-30 @ 16:21:14
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0