Destination: Luleå

Idag, partymysfredag i all sin ära, bär det av norrut för äventyr tillsammans med familjen H/C. Vår destination för dessa äventyr är Luleå och på menyn står framförallt en hejdundrandes massa lek på Leos Lekland, men också lite leksaksdregglande på Toy's R Us. För egen del är det vårt första besök hos Leo och det känns onekligen spännnade. 

I sisådär 39 minuter har jag nu suttit och försökt klippa in ett videoklipp här på bloggen från Leos Lekland, men det verkar stört omöjligt. Tyvärr. Därför får jag helt enkelt nöja mig med att länka till den finfina reklamfilmen med den härligt käcka signaturmelodin. Enjoy!

Leo!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den sitter som en liten smäck när man väl har hört den. I casa Soof vankas snart Fringe och ryggläge i soffan efter en dag som denna. Vi tackar och bockar för sällskapet idag och inbjuder till visning av skänken senare i helgen.

2008-10-10 @ 21:37:47
URL: http://soof.wordpress.com
Postat av: Linda

Har jag inte helt fel så kommer väl Leos till skellefteå i årsskiftet också?

2008-10-10 @ 22:59:47
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0