Lördagen den 4 oktober

Åååh... idag vaknade man med ordentligt nackspärr. Inte det minsta kul, men en ledig dag som denna kan man ju inte grina bort så det blev helt enkelt att stiga upp och istället försöka göra det bästa möjliga av dagen. Just nu är jag hemma med min underbara dotte Stella samtidigt som fru E och sonen är på teater. Spännande spännande. För tillfället sover den lilla sötnosen och jag har städat undan litegrann, men kände för att snabbblogga litegrann. Annars bjuder lördagen på följande roligheter:

Lovely!

Ikväll drar det nya programmet "Stjärnor på is" igång och tillsammans med familjen Hedman/Carlstedt ska detta avnjutas hemma in the "Valley". Jag kan inte tro annat än att det här kan bli riktgt riktigt underhållande. På förhand måste jag avslöja att jag i premiäravsnittet mest ser fram emot Tony Irvings moves, Josefin Crafoords kattdräkt och sist, men absolut inte minst, alla sköna vurpor. Kan inte bli annat än lovely.

Kanel!

Det är idag Kanelbullens dag och på något vis måste detta givetvis firas! Visst?!

V75!

Jag har tippat omgångens V75 för skolans bolagsspel och jag räknar kallt med 7 rätt. Yeah!

Robinson!

Aftonbladet släpper nyheten att Robinson ska komma tillbaka. Trevligt, trevligt. Jag har alltid gillat Robinson och kan helt klart tänka mig att det kan bli så att man följer detta även nästa säsong. Uppehållet kändes dock ganska så angeläget när det kom, men nu kanske vi är redo får en ny Robinson-Emma?

Vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag följer också stjärnorna på isen. De är inte så bra de där så kallade stjärnorna.

2008-10-04 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0