Nu har det onekligen börjat att bli kallt...

...så herr E, läs undertecknad, har därför känt en påtaglig press att inhandla en något varmare jacka än den somriga WESC-jackan han drar runt med just nu. Idag fanns ingen återvändo och jag klickade därför hem denna i mina ögon finfina jacka från Junkyard. Även denna kommer, inte helt oväntat, från mitt favoritklädesmärke WESC. Jackan heter "Jakobi - Black" och lanserades i den sprillans nya höstkollektionen. Beskrivningen från hemsidan lyder: En fodrad jacka med screentryck fram och bak, två fickor fram, en på ärmen, två innerfickor med loopholes för hörlursladd och en goggleficka, avtagbart snölås med dubbelknäppning fram, dragsko i midjan och i luvan, zip vid armhålorna för ventilation, tumhål i ärmmuddarna.

Det låter väl helt okej? Och visst fasiken ser den väl helt okej ut också för den delen?

WESC!

Kommentarer
Postat av: Peter

Snygg! Jag har haft en liknande en gång i tiden. Det var en lite varmare sommarjacka men ser samma ut.

2008-10-08 @ 18:13:30
Postat av: johannes

tja kan du skicka länk till sidan till min mail [email protected]

tack

2010-04-11 @ 20:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0