Sonen är åter på plats

Oj!

Efter gårdagens uthyrning till såväl farmor som mormor är nu sonen S åter tillbaka i radhuset på Dalgatan. Med tanke på hans framfart här hemma kan man nästan tro att han lyckats konservera energin från gårdagens sockerintag. Som ni ser på bilden finns han mer eller mindre everywhere!

För övrigt är det första gången jag ger mig in på att redigera ihop en bild likt denna. Det tog 5 minuter allt som allt. Ta bilder, föra in bilderna i datorn, redigera ihop dem och slutligen sätta in det på bloggen. Allt detta med sonen i knät dessutom. Jag misstänker, läs hoppas verkligen, att jag skulle lyckas göra ett bättre resultat om jag ansträngde mig fullt ut. Till detta inlägg fyller det dock sin funktion ypperligt. Don't you think?

Kommentarer
Postat av: pia

Wow! Jag tycker det var mckt fint redigerat och fixat å trixat...tror du jag kan lära mig sånt?;)

Ang. "mina varor"...har ju Coop kort...(även ICA, men det handlas för sällan där för att jag ska få rabatt på nå´varor)men skulle kunna tänka mig att jag skulle kunna få rabatt på typ...Gevalia E-brygg, osötad fullkornsvälling, fiberhavregryn, A-fil, Grumme citronsåpa och Änglamarks toapapper...

Ha en trevlig jobbvecka!

2008-10-19 @ 21:07:25
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Mikke

Pia >> Självklart skulle du kunna lära dig det där. Lätt som en plätt faktiskt. Men man kan ju alltid göra det lite bättre... Trevlig vecka på dig också!

2008-10-19 @ 23:20:52
URL: http://litotes.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

En till som gillar cut n' paste! :-)

Det blev ju bra!

Inredningsintresserad som jag är kan jag inte låta bli att notera "Kvitter"-tapeten bakom... :-)

2008-10-20 @ 07:14:56
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilket häfigt bildmontage du har gjort på sonen !!!

Ibland känns det ju faktiskt som att barnen verkligen är överallt !!!

Ha en bra kväll :-))

2008-10-20 @ 18:27:38
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0