Partymysfredagen den trettonde

Otur?!

Otursdag? Nej, det hoppas jag verkligen inte. Lite partymysgodsaker har i vanlig ordning inhandlats och inom kort lämnas arbetet och den där sanna partymysfredagskänslan lär med största sannolikhet infinna sig ganska så direkt omedelbums efter det. För familjen Es manliga medlemmar blir det ikväll partymys på Melodifestivalens genrep tillsammans med Amy Diamond, Markoolio och "CaraMia" som älskade sonen så fint uttrycker det. Onekligen snajsigt. Favoritprogrammet och veckans vanliga höjdpunkt - Barda - missas med andra ord. Lite trist, men turligt nog kan man ju se alla avsnitt på nätet. Jag gillar sånt. För de två sötnosade flickorna blir det myspys på hemmaplan. Fru E är nog sisådär superglad över det. Kanske lite ändå. När den kära dottern har somnat känns det i alla fall säkert ganska så helt okej eller ännu bättre att ha radhuset helt och hållet för sig själv. Hoppas. Imorgon är det Alla stjärtarnas dag och då ska jag försöka att vara en alldeles extra ypperligt bra herr E. Återstår att se hur det går.

Hur ser partymysfredagen den trettonde ut för dig?


Kommentarer
Postat av: Ia

Här hemma hos familjen Troll så blir de sci-fi fredag i vanlig ordning.. Med chips, dipp och dricka :-)... Är ju en turdag idag :-)... Då ska man spela.. De har min mamma lärt mig.. s

2009-02-13 @ 14:41:12
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Lisbeth

Här blir det Lets dance för mig och dottern, min man och son ska åka på bio och se Friday the 13 TH,

spökigt värre :-)



jag vågade inte :-)

2009-02-13 @ 18:42:20
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: anna

Har just tänt en massa ljus, ska fixa lite grekisk sallad och vitlöksbröd tills maken kommer hem om en liten stund...sen mys i soffan med min älskade, Wille har redan somnat, mina stora är hos sin pappa och makens stora hos kompisar, så en kväll bara för herr och fru S står på schemat. Lovely :)



Ha en superkväll på genrepet!!

2009-02-13 @ 18:53:57
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag säger det igen jag pallar inte med all denna dråplighet. Först bloddrypande ena dage o dagen efter full med kärlek, snacka om att bli kluven he he.

Men ha en trevlig helg.

2009-02-13 @ 19:08:17
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0