Den blå bloggen

Micke, som inom kort får en utmaning från mig och som står bakom bloggen där han kallar sig PappaMicke, gissade alldeles helt och fullt rätt när han gissade på att det var bästaste fru E som stod bakom den blå bloggen. Spännande. Hon som absolut aldrig bestämt skulle blogga. Never. En blogg som inleder med ett inlägg som heter "Redan less på att blogga" kan väl inte uppfattas på annat vis än att den har bloggen känns läsvärd?

Jag har lovat att försöka pimpa upp den inom den absolut närmaste framtiden då hon plötsligt blivit lite blyg nu när hon hastigt och lustigt insett att det mycket väl kan komma att dyka upp betydligt fler läsare än modern till fru E. Direktivet är att det ska vara blå och hårdrock. Inget sött, snuttigt och fint. Som ni kanske misstänker eller redan förstår är vi någorlunda kontraster min fru och jag. I fantastiskt samspel. Symbios rent utav.

Så kära bloggläsare, välkomna - Den blå bloggen.

Kommentarer
Postat av: Peter

Ha ha ha ha ha ha ha. När börjar barnen att blogga och vilka färger får dom????????

2009-01-26 @ 01:30:37
Postat av: Anna B

Var in och hejade på Fru E på den blå bloggen! Den hade för övrigt en underbar blomma i bakgrunden, likey likey! Kram anna

2009-01-26 @ 06:34:33
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Tanten

Ujja, erfarenheten har lärt mig att man ska aldrig säga aldrig. Fy vad mycket aldrig jag har fått ätit upp i mina dar.

2009-01-26 @ 07:36:34
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Micke

Det skall bli med stor glädje jag kollar bloggen.

2009-01-26 @ 18:51:38
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0