Three is a magic number

Typ trehundra dagar sedan fick jag denna utmaning av någon skön bloggare där ute i blogguniversum. Nu när semestern mer eller mindre kastat in mig i en bloggkoma väljer jag att anta den. Äntligen. Äntligen? Enjoy.


Tre jobb jag haft i min ungdom: Bingovärd. Kalsongmodell. Tv-spelsexpert.  

Tre gator jag bott på: Agngatan. McCadden Place. Götgatan.

Tre saker jag gillar att se på tv: Hockey. Gossip Girl. Heroes .

Tre maträtter jag gärna äter: Erikas Lasagne. Quesadillias. Pizza Margeritha.

Tre platser jag helst skulle vilja vara på nu:  Hemma.  Los Angeles. I badkaret som vi inte har.

Tre personer jag utmanar: Syster Sofia. Svägerskan Anna. Samtliga besökare.

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Kalsongmodell?? Vad i bönna? Hur har jag missat det?



Jag avslutar mitt tesstamenterande nu, men än en gång vill jag säga tack för att du inspirerade mig med din kärlek till din familj! Tack, Mikke!

2009-06-23 @ 22:47:36
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0