Utmaning från Anna B

För en mycket - MYCKET - lång tid sedan fick jag en utmaning från Anna B. Jag hade tydligen svarat på den ganska omedelbums, men ändå aldrig publicerat den här på bloggen. Skumt. Det har tydligen hänt fler gånger, men så kan det gå om man som jag först skriver sina inlägg i Word innan de läggs ut. Nåväl, nu kommer denna antagna utmaning liksom lite eftersänt istället. Enjoy.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Ingenting. Det är en bild på tre gubbar i slips, en kvinna och ett litetlitet flickebarn.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Min sovande frus ben.
3. Vad såg du senast på TV? Seinfeld
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 00.00, men den var 23.59.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? CSI på den lite större dumburken.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Slängde sopor.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Min bloggstatistik.
8. Vad har du på dig? Svarta Adidas pants och en svart WESC-tee.
9. Drömde du något inatt? Jag minns i stort sett aldrig vad jag drömmer. Tyvärr.
10. När skrattade du senast? Oj, alldeles nyss. Såg ju Seinfeld.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Ett finfint bröllopskort på mig och fru E som tryckts upp på canvas i storleken 70x100cm är en grej. En vit stringhylla en annan. Utöver dessa två återfinns också en tavellist med ljuslyktor. Och en "I heart TV"-tavla. Och en "Pearl Jam"-tavla. Och sist, men absolut inte minst två egenihopknåpade citattavlor med visdomsord från såväl Eddie Vedder som Brett Gurewitz.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Njäe, inte på sista tiden... men en gång för länge sedan såg jag faktiskt en livs levande drake. Eller typ en dinosaurie. En liten T-rex i miniatyr. Helt säkert. Jag lovar. Jag måste nog blogga om den storyn någon gång.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Lite rolig, men nästan lite väl många frågor kanske.
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Slumdog millionaire.
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Fritid.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag har vunnit ett SM-guld.
17. George Bush? W
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Hade sonen blivit en tjej hade hon hetat Ninja, men nu blev det ju en Sander. Hade dottern blivit en son hade han hetat Acke, men nu blev det ju en Stella. Hängde du med?
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Oh yes! Jag hoppas och tror fortfarande på att jag tillsammans med familjen E kommer att bo i USA, helst i LA, inom en överkomlig framtid.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen kingen! Vad skönt att du är här, vi behöver verkligen din hjälp med en liten grej.
23. Vilka två personer vill du ska svara på dessa frågor? Syster Sofia och Svägerskan.

Var det något svar som du fann alldeles särskilt intressant?


Kommentarer
Postat av: Anna B

Nejmen se där! Det var intressant! Drömmarna på att flytta har noterats och draken eller dinosaurien var även den lite annorlunda! Men du har startat upp min dag på ett mycket bra sätt! :D

Hoppas ni njuter nu! Hälsa alla! Kram Anna

2009-05-19 @ 06:28:17
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: mammagladh

Vad fint med bröllopsfotot i canvas.



http://mammagladh.blogg.se

2009-05-19 @ 10:48:04
URL: http://www.babymind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0