Antos Ejrevi - Slutspel och derby!

För en ganska bra tid sedan gjorde sonen Youtubepremiär med några, rätt så väldigt, uppskattade klipp där han lever sig in i rollen som den stora idolen "Antos". Två överblivna klipp nådde aldrig Youtube, men nu när man befinner sig i liggande position hela dagarna kunde jag liksom inte hålla mig ifrån att slänga upp dem. Sonen peppade mig när han fick syn på dem samtidigt som jag gick igenom diverse filmklipp på dumburken och, jo, de är ganska underhållande. Er förnämlige rosa bloggare spelar för övrigt en liten biroll som "Kjell-Arne" i det tuffa derbyt mellan AIK och CRIF. Enjoy!




Kommentarer
Postat av: anna

Sötskrutt :)

2009-10-27 @ 15:57:40
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Nordde

Vilken kille.... Å redan en bättre skridsko åkare än pappa ;-)

2009-10-27 @ 17:10:45
Postat av: Malin

Åh, man nästan smälter när man ser filmerna. Så otroligt gullig han är Sander. :) Hur står det förresten till med själva personen bakom bloggen nuförtiden då? :)

2009-10-27 @ 19:07:32
URL: http://moppan.blogg.se/
Postat av: svägerskan

moster hjärtat smälter. hur fin får en fyraåring vara?

2009-10-27 @ 23:09:59
Postat av: Thyllan

Åååå, vad är det du brukar säga.. Så "elefantiskt" fina filmer på en "elefantiskt" fin liten AIK-are ("Kjell-Arne" är då inte inräknat, då han är CRIF:are.. Du förlorar den matchen.. Sorry!)



Sen att de svart-gula hjältarna förlorade igår, var väl kanske inte SÅ oväntat.. Jag menar, de måste ju förlora NÅN gång.. fniss..



Kramar och en önskan om att du snart är på benen igen.

2009-10-30 @ 09:34:13
URL: http://thyllanpyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0