Sommarens sista semestervecka

Ni är fortfarande många som dagligen tittar in på den rosa sidan. Tack för visat intresse. Sommaren börjar närma sig sitt slut och sista semesterveckan har alldeles precis börjat, men jag siktar på att få ut mesta möjliga av de få dagar som är kvar. I stora drag ser den ut ungefär så här:

Mån: Golfrunda morgon och kväll, Shopping på slutrean och Vintergatanglass där i mellan.
Tis: Äventyr i Umeå med spindlar, ormar, apor och eventuellt lite äventyrsbad och kanske yttepytte shopping.
Ons: Innebandysäsongen drar igång med fotboll på Gunsen.
Tors: Middagsbjudning och första ispasset med mitt kära Skellefteå AIK.
Fre: Fortfarande öppet för förslag... 
Lör: Fortfarande öppet för förslag...
Sön: Försöka njuta av den sista dagen och ladda så smått inför jobbveckan.

Fortsätter ni att kika in lovar jag att göra detsamma lite nu och då. Hoppas just din sommar har varit fylld med solsken, härliga dopp i havet och mängder av glass.


Kommentarer
Postat av: tess

Imorgon är min sista dag på semestern... sedan drar de igång igen.

2010-08-15 @ 10:48:36
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kanske det! nej det står majken. Hon skrev sitt namn själv;D

2010-09-10 @ 08:16:51
URL: http://partykatten.blogg.se/
Postat av: Vickan

Hej! Jag har startat en facebooksida som heter Rosa - allt i rosa

Gå gärna med i gruppen :) Det kommer att komma lite tävlingar längre fram med garanterat rosa priser!

2010-10-13 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0