Sugen på en trip till Sthlm?

image20

Okej, det här är egentligen ett väldigt internt blogginlägg, men eftersom att jag känner mig lite småstolt över min initiativförmåga att beställa en resa till huvudstaden för mig, min "alltid-så-sugna-på-stockholm-tokiga" fru och vår lille sötnos till son, måste jag ändå skriva ett litet inlägg samtidigt som jag sträcker på mig här framför tangentbordet.

FAQ till Erika:
Oj! Var ska vi bo? Kan vi kanske bo hos Sofia? Kan du ringa henne?
Ja, jag har redan pratat med lillasyster och hon tyckte att det skulle bli så trevligt att vi skulle komma och bo hos dem. 

Men, blev det inte fruktansvärt dyrt då?
Nej, det blev inte alls särskilt dyrt. En väg kostade biljetterna blott 280:-/st för oss vuxna och 140:- för Sander.

Kan jag vara ledig då då? Och är du ledig?
Självklart! Det rör sig om en resa under v10 när jag njuter av mitt sportlov och du får helt enkelt se till att ta ut lite komptid.

Har vi verkligen råd med det här?
Hallå? Har du inte varit nere i källaren nyligen? (Se tidigare blogginlägg)

Själv har jag bara en fråga till dig Erika, blev  du glad nu?

Kommentarer
Postat av: Fru Ejrevi

GLAD!!!!
Yougurtglass, vilka ska vi hinna träffa, har kollat in junibacken och nått vattenland

2008-02-06 @ 15:44:16
Postat av: Soof

Vilken romantiker du är herr E. Imponerande.

Själv så sitter jag med mannen i mitt liv och bokar semester här www.alv.se . Inte så illa det heller!

2008-02-06 @ 18:16:09
Postat av: maja W

MEN SÅ KUL!! ska ni ha ett till barn??grattis grattis grattis! vad jag känner mig stressad nu, får nog gå och väcka upp Johan (ligger i soffan&vilar) på en gång. HÄr ska det tillverkas!!grattis igen!=)

2008-02-07 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0