Time out!

Nu har det varit alldeles på tok för mycket snack om amerikansk fotboll och det enda försvar jag har till allt mitt dravel om detta är att det faktiskt rör sog om världens största idrottsevenemang. Det låter kanske både galet och felaktigt, men det är dock ändå sanning.... Men nu får det vara nog - time out, helt enkelt!

Time out från livet i allmänhet är för övrigt något som jag tycker att alla nazister borde ta. Först och främst för att slippa se dem, men även för att de ska kunna ge sig själva en ärlig chans att tänka efter vad det egentligen är de sysslar med. Vi hade föreläsning om koncentrationslägret Auschwitz idag och man kan inte annat än må dåligt över denna tragedi... Att känna hat och förakt kanske inte är lösningen, men det är svårt att känna annat.

Hur kunde det få bli så som det blev egentligen? Och hur fasiken kunde Nazistpartiet få makten? Jag gissar att det måste ha gått till ungefär så som Glenn Killing-gänget parodierar på Berns...


Visste du förresten att det är större genetisk skillnad mellan folk som kan rulla på tungan och folk som inte kan rulla på tungan än mellan folk med olika hudfärg? Alla som inte kan rulla tungen borde kanske skickas till gaskammaren?
 
Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0