Idioter

Usch och fy och pest och pina vad förbannad man kan bli ibland på idioter som ska envisas med att göra fullkomligt idiotiska saker! Jag har (oftast) relativt svårt för att bli arg eller iallafall riktigt arg på folk, men när idioter är otrevliga, när det logiska skulle vara att de var precis raka motsatsen, mot personer som jag har nära och kära kan jag inte bli annat än riktigt förbannad.

Kanske borde jag hänga ut dessa idioter på bloggen, men det känns liksom under mig att agera på den sandlådenivån. Näe, fy och usch, pest, kolera och broccoligratäng jag tror och sätter min tillit till karma istället.

Kram på alla er som inte är idioter. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nyfikenheten växer. Vad har någon gjort för att reta upp herr E? Hur kommer det att sluta? Kommer han att kunna förlåta? Vem är denna någon...?Frågorna är många och den som lever får se om det dyker upp några svar.

2008-01-21 @ 12:36:14
Postat av: Mikke

Sofie >> Jag tror tyvärr att vi är beyond förlåtelse i det här fallet och det är tuffa och väldigt ovanliga ord skrivna av dessa fingrar.

Men, men... större under har säkert skett någonstans på vår runda planet och kanske, kanske kan även dessa 30-åringar "mogna" och "växa upp"?

2008-01-21 @ 19:57:48
URL: http://litotes.blogg.se
Postat av: flameboy

Fan, man känner sig ju skyldig.
Förlåt?

2008-01-21 @ 23:01:34
Postat av: flameboy

Fan, man känner sig ju skyldig.
Förlåt?

2008-01-21 @ 23:01:43
Postat av: flameboy

Fan, man känner sig ju skyldig.
Förlåt?

2008-01-21 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0