Dagens Outfit - När solen skiner

T-shirt, design unknown, från Tshirt Store
Jeansshorts, Levis Engineered oxy blue comfort fit bermuda , från Carlings

Jag undrar just hur många av mina bloggläsare som faktiskt tar mina "dagens outfit"-inlägg på högsta allvar. Jag måste få avslöja att jag ler varje gång jag skriver dessa inlägg och skrattar litegrann varje gång jag gör mig besväret att fotografera mig själv. Idag hade jag dock en t-shirt som jag älskar, så den känns väl värd att visa upp. Och ska jag vara helt ärligt älskar jag även shortsen.

Yeah! 

Kommentarer
Postat av: Mange



Skön t-shirt.. :)



Du måste ju läsa denna artikel. Kan ju få bort dina besvär om några år.



http://www.expressen.se/halsa/1.1219342/herpesblasornas-gata-avslojad

2008-07-04 @ 12:27:39
Postat av: JPTR

Här är morgondagens Outfit!:)

2008-07-04 @ 13:51:30
URL: http://jptr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0