Lite Ferrell-humor såhär på kvällskvisten

Will Ferrell är en kille som jag, tro det eller ej, gillar riktigt skarpt. Han gör nog sin absolut bästa roll i filmen "Old School", men det mesta som han gör är faktiskt underhållande i min bok. Oftast riktigt riktigt skruvat och nästintill för skruvat, men lika ofta handlar det om rena rama mästerverk. Typ.

De här klippen kanske man som förälder ska tycka är hemska och fullkomligt fel och usch och blä. MEN jag kan inte annat än älska dem. Den lilla tjejen, som om jag inte är helt fel ute är Will's egna dotter, är ju onekligen fullkomligt underbar. För länge sedan när Sander var ungefär lika stor som tjejen på videon hade jag faktiskt små planer att filma ni något liknande med honom. Liksom rippa hela grejen från Ferrell. Det rann dock liksom ut i sanden... som såååå mycket annat! ;D

Edit:

Det gick liksom åt skogen att embedda filmklippen som jag önskade... Tyvärr...

Jag bifogar istället två länkar, en och två, till filmklippen jag hyllar så enormt i texten ovan.


Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Svar: Jag lovar, den var alldeles för god! Den var slut när vi kom till stugan idag igen! Mamma, mamma :)

2008-06-21 @ 23:50:48
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: TJ

HAHAHAHAHAHA

2008-06-22 @ 02:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0