Music for the masses!

Min arbetskollega L uttryckte sig, efter "Ace of base-inlägget", ganska så klockrent när han idag sa att jag inte var direkt känd för min suveräna musiksmak. Det är precis så sant som det låter och i ärlighetens namn kan jag faktiskt gilla mer eller mindre vad som helst för skräp. Mitt register är onekligen brett vad gäller musik som faller mig i smaken och för att demonstrera detta väljer jag att klippa in en låt som just nu snurrar frekvent på bilstereon under bilresorna till och från jobbet. I like - do you?

 

Kommentarer
Postat av: suss

Enligt mig är min musiksmak suverän men mina polers i skolan säger att den är tråkig och enformig.. Bara för att jag är kräsen!

2008-10-08 @ 18:23:04
URL: http://susannekarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0