En gammal utmaning från Godisfrun

I brist på annat material slänger jag in en utmaning som jag, som vanligt, besvarat men aldrig lagt ut. Denna hittade jag hos bloggerskan Godisfrun för sisådär tvåhundra år sedan skulle jag tro. Men, men... Enjoy.

SKOR: Just nu vita tygskor från Cheap Monday.
SNEAKERS: Typ, alltid.
JEANS: Levis Enginered.
T-SHIRT: Konstant. Gärna WESC eller roliga från H&M.
UNDERKLÄDER: Boxershorts. Always.
VÄSKA: Hollywood Schoolhouse.
PLÅNBOK: En liten plåtgrej.
SOLGLASÖGON: Piloter, som jag tyvärr tappat bort.
KLOCKA: NES-kontroll, som jag dock aldrig använder.
SMYCKEN: Det skulle vara min 'egendesignade' vigselring då.
TV: Samsung.
MOBILTELEFON: Sony Ericsson p910i.
MP3: Ipod Shuffle.
DATOR: En bärbar Dell, en HTPC samt en lite äldre stationär. Och lite annat skrot.
SMINK: Använder jag inte sådär värst frekvent.
ANSIKTSKRÄM: Hmmm, inte det heller...
DEODERANT: Just nu Björn Borg 109, Rexona och Nivea.
TANDKRÄM: Pepsodent.
SCHAMPO/BALSAM: L´Oreal Elséve
TVÅL: Bliw.
PARFYM: Pga av mångas överkänslighet försöker jag snåla med gólukt, men ibland Armani Black Code.
MINERALVATTEN: Dricker sällan bubbelvatten.
VIN: Ecologica.
DRINK:  Dr Pepper.
BRÖD: Honey Oat från Subway.
MAT: Vegetariskt.
GLASS: Ben & Jerry
GODIS: M&M Peanut.
SÄNG: Den tillbringar jag alldeles för lite tid i.
LAKAN: En del hiskeligt fula, men även några fina.
FRISÖRSALONG: Frisörerna.
DAGSTIDNING: Aftonbladet.
MAGASIN: Café.

Jag utmanar samtliga bloggare som känner sig manade att anta detta spektakel.

Kommentarer
Postat av: Anna B

Tack för den utmaningen... Den ska jag verkligen sluka... nån grå kväll...

Ha det gott! och Tack för infot om dig själv!

Kram Anna

2009-07-09 @ 11:58:52
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0