I am the best catch with the prettiest eyes (and the one you rather sleep with)

LOL!

Jag vågar, med mer eller mindre största säkerhet, anta att de flesta av de rosa bloggläsarna har koll på vad Facebook är för typ av sida och också att en hel del av er faktiskt också har en alldeles egen användare på "fejjan". Även er rosa bloggare har en användare. Såklart.

På denna elefantastiska sida finns det sjukligt många roliga och minst lika många inte alls speciellt roliga applikationer att underhålla sig med. En av dessa är en applikation som kallas ”Compare People”  och den gör att man kan jämföra sina vänner utifrån vissa givna frågor så som ”Who is hotter?”, Who is the best catch?”, ”Who is smarter?”, ”Who is cooler?” och så vidare... När ens vänner sedan jämfört några gånger kan man som nyfikenienstrut kika in på sina resultat. Det har jag gjort och förvånats något så oerhört. Det är faktiskt nästan så att jag blir lätt generad över vad folk bevisligen har röstat. Eller åtminstone lite fnissig och fundersam...

Tydligen är det jag, herr E, av alla mina nästan 500 Facebookvänner som har de vackraste ögonen, är hetast, mest cuddly, det bästa kapet och den som de allra helst vill ligga med. Oj! Det var det värsta. Tack. För visst borde man väl säga tack, eller? Ha ha ha ha...

Andra kategorier där Facebookvännerna inte riktigt har rankat mig som nummer 1, men där jag ändå ligger högthögt upp och framför allt vunnit varendaste jämförelse är hedrande saker som att lukta godast, besitta störst naturlig talang, ha störst chans att lyckas och vara den bästa sångaren. Snyggt.

Samma Facebookvänner har dock samtidigt röstat fram mig som en ganska dålig kompis, en risig lyssnare, inte speciellt användbar och ingen de skulle vilja hänga ut med för en dag eller fastna i handbojor med. Tack?

Sett som helhet framstår jag ju som värsta playern som är ganska så otrevlig, odräglig, egocentrisk, oviktig och inte alls speciellt kul, men samtidigt är jag het, har finfina ögon, är kramvänlig och med en rå dragningskraft som tydligen medför att man helt enkelt vill ligga med mig. Underligt nog är jag dessutom värsta kapet. Skumt.

Tror att jag väljer att inte dra alldeles för stora växlar av det här, men lite lustigt känns det. Och at the same time olustigt. Måste nästan kika in på mina Facebook friends och se om jag kan lista ut vem fasiken som kan tänkas ha röstat vad. Eller så inte... Ett litet nice fredagsfniss har det redan gett mig och det får räcka gott.

Har du kollat din ranking? btw, vilka fina ögon du har. *blinkblink*


Kommentarer
Postat av: anna

Hehe, nope jag har inte kollat min rankning och inte röstat på nån heller :)



Finns mycket blaj på fejjan men samtidigt ett nice ställe att hänga på :)

2009-09-04 @ 22:56:38
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Selma

Jag tycker det låter som om du är en synnerligen komplex natur.

2009-09-05 @ 07:26:34
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Barnens Hjältar

Haha, ja playern var nog ett bra uttryck..de besitter väl alla de egenskaperna? Både de bra och de mindre bra :-)



Nä, fotboll och fönster är ingen bra kombo fast igår klarade sig rutorna trots storm som hjälpte bollen.

2009-09-05 @ 09:29:45
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: victoria

Tack så jättemycket, min pappa tyckte dock inte om dem, haha ! :D

2009-09-05 @ 12:39:37
URL: http://cpsnutt.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHA, DU MÅSTE HELT KLART VARA DEN ULTIMATA MANNEN! Självklart har jag en facebook, på gott och ont får jag tillägga! Härligt när tvättstugan glänser, det hör inte till vanligheterna här...kramiz M

2009-09-05 @ 21:56:50
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: TT

Jag är nog snart en raritet som ännu inte äntrat "fejan" men min nyfikenhet växer så kanske jag också en dag kan kolla in dessa underligheter!

2009-09-06 @ 23:15:17
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Jan-e

Jo man såg ju hur kvinsen flockades under etagé-eran...

2009-09-07 @ 23:16:58
URL: http://kommerinteskaffa.blogg.se/
Postat av: Maria

Kul inlägg!

Förundras då och då hur länge jag kan fastna vid datorn och något knasigt test på facebook. Tex vilken GB-glass/Ikea-möbel mm jag är. Det är ju otroligt intressant och fullkomligt livsviktigt att få reda på...hmmm...eller inte...;)

2009-09-08 @ 05:41:57
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag tror det beror på om kvinnofronten som röstat har ägglossning eller inte.. jag har läs att vi attraheras av players under ägglossningen, men all övrig tid vill vi ha en trygg hemmaman.. så där har du ju svaret ;)

2009-09-14 @ 22:15:54
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0