Delrapport Foursome Cup

Igpr kväll spelade laget Suburbs sina två första matcher i cupen. Resultaten gick vår väg i båda matcherna och i ärlighetens namn vann vi ganska komfortabelt mot både SMASH och Floorball Magic. 4-1 respektive 4-2. Skönt.

Segrarna medför att vi har säkrat en slutspelsplats redan innan morgonens sista gruppspelsmatch. Klockan är nu 07.24 och det är matchstart om lite drygt en timme. För mig är det inga större problem att stiga upp den här tiden, men jag misstänker att det finns andra i laget som har svårare att ta sig ur sängen. Är lite orolig att någon/ra kommer att saknas vid matchstart.

På tal om laget kanske jag borde presentera det? Nåväl, här kommer laguppställningen:

Mv: Jojje

B: Orre, Lungan, Loke, Tommy

Fw: Jag, Atte, Furberg, Kutter


Då vi hade problem under sista matchen igår lånades även Snake in för ett gästspel. Och Idag är det mycket möjligt att David Eriksson dyker upp och spelar. Nice. Visst ser det ganska bra ut för alla er som vet vilka jag pratar om?

Jag gissar att ni kan räkna med att jag kommer att blogga och berätta om hur resten av cupen såg ut senare. Tills dess - Forza Suburbs!

Kommentarer
Postat av: cecilia

TAAACK SÅ MKT , är denna super gräbb som fixat den : http://sabbaa.blogg.se

Din design är också mkt fin :D gillar headern !

2008-04-12 @ 16:13:40
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0