En dialog mellan mor och son

Scenen utspelar sig i badrummet på övervåningen hemma hos familjen E. Kära fru E tvättar, sin vana trogen, ansiktet med ansiktstvätt framåt kvällskvisten. Sander, som ser detta, undrar givetvis vad mamma håller på med och ställer således också den givna frågan som inleder den hjärtliga dialogen...


S - Va gö du mamma?



E - Jag tvättar ansiktet.



S - Vaffö dådå?



E - För att jag inte ska få så många röda prickar.



S - Men, du ha ju redan så många löda plickar.  Där. Där. Och Där. Och Där.


Slut på dialogen.
Onekligen ett fullkomligt otroligt kärleksfullt scenario. Visst håller du med mig om detta?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror jag döööör. haha! så fruktansvärt roligt. undra vad han skulle säga till moster då. Typ: Du är ju en hel röd prick. Skrattar.

2008-04-14 @ 15:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0